Holla Holla, Selamat petang  hv a nice day ahead . saya sangat boring, boring sangat saya. 
Btw, jangan lupa follow twitter kita k. nanti Tweeting-2 lah dgn kitaa. kita tak sombong ponn
okay lagu kat blog ni bukan dkt entries, but dkt SUPER ME k. dengar-2 laguu apa tau.
Teka teki teka tekuk ular mati dgr lagu? eh?? hmm, Okay benda tak lawak jangan ketawa.

Esok sekolah kan kan? Mood : Rajin nak bersekolah. But, dgr esok ada perhimpunan
kita punya mood bertukar menjadi malas. bukan hapee, cikgu ckp sepatah dua kata
tapi ni bukan sepatah dua kata. seribu sejuta kata, dan kaki saya mcm erkk -..-
Sesemut tak habis-2, Boring k kalau benda yg hari-2 kita buat. huahuahuaxD

bulan 10 kita PMR. Hamaigadd, Wish me lucks k. Insyallah, dpt 8A's tapi kita target 4A's jee. 
Target sikit-2 dulu. nanti takdpt ap yg kita target. Merana + Kecewa kan. hahaha :D
Aku pon tak tahu apa yg aku tulis skrng nih. pasal apa pon aku tak tahu . campur je lah kan?
Luls. k Byeee 

 Assalamualaikum Comel :D

PMR PMR PMR. Wish me luck :D 

No comments:

Post a Comment