Assalamualakium :D

Hai , Okay Comel mari kita mulakan kata kata antara blog dgn saya. dn awk tolong baca 
ehem, Selamat petang , Selamat Pagi, Selamat Malam. huahuahua.

okay, harini kita nampak crush kita dkt skolah. hey, babe takpayah nak tunjuk lagak awk boleh?
saya tak heran pung lahh awkk. pergi main jauh-2 saya tak sudi tengok muka awk tu ken? 
lincah pergi lahhh. erkk, saya tak tahu knp bila sy jalan dpn awk mcm saya nak sepak-2 je awk tu
yg sure saya tak suka awk. Ermmm ;/

agak-2 macam mana lah bila crush kita tu 1class dgn kita? okay, tak dpt bayangkan. 
sure, aku duduk diam terpaku tak layan diaa. haahahaha, Best lah kenn kalau aku tak layan kau.?
haha, okayy malas nak ingat benda yg dh lepas. yg dh berlalu biarkan ia berlalu :D

and saya pelik why Sejarah, PMR , SPM jadi trends? okay, Excited gila ae nak PMR?to yg nak amik results SPM Good lucks, Insyallah korang mesti Straight AAAAAAA+++ haha.10 September 2012. PMR PMR. 

Follow kita punya Twitter @nur4ina :D




No comments:

Post a Comment